EMPORIA!!!!!!!! :D

Ja igår sa jag ju att jag skulle till Emporia! och ja sen hann jag inte skriva igår om det så ja det får jag väl göra idag då! vi köpte inte så mycket eftersom att jag skulle spela Lundaspelen klockan 14:00 men vi gick in på Hollister och då köpte jag ett blått linne med spets där uppe och där nere! sen köpte jag en sån där randig tröja med typ neonrosa och vita ränder! och jag köpte en huddtröja som var vit med marinblå text! jag vet inte riktig hur mycket allt kostade men det var ju rea på några saker! men linnet kostade 109:- ungefär, tröjan kostade typ 200-300:- och huddtröjan kostade 600:- japp ni vill kanske se sakerna så ja jag tänkte fota och lägga upp dom så får

ni se dom då! ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0