Inget att säga!

Ja hejsan svejsan! Egentligen har jag ingenting att säga för ja jag är ju sjuk så jag gör inte så mycket mer än att titta på trolltider( :D) och spelar Otello med mig själv! Hehe! ;) Jag ville bara göra något mer än att sitta ner så jag började spela Otello! Sen pallade jag inte det och ja så då tänkte jag att jag skulle blogga lite! :) Ja det jag har gjort idag var att först titta på julkalendern yeeey! ;) Sen somnade jag och ja sen satte jag på trolltider, och ja då gjorde mamma pannkakor till mig så jag åt en och en halv för jag har ont i magen så kan inte äta så mycket! Fast ja jag brukar vara äta typ en och en halv pannkaka haha men jaja har inte mycket mer att säga så ja see ya!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0