Lundaspelen

Vi gick ju vidare i Lundaspelen fast då gällde det ju verkligen att vinna eller försvinna! men ja vi mötte OV Helsingborg....... tror jag! haha :D dom var gröna i alla fall! i det laget var det någon som hade nummer 16 och knäade mig i magen SP jag inte kunde springa! så ja jag hatar henne! :/ Men ja vi förlorade med 4-3 fadt vi skulle vunnit, för Ida (en i mott lag) fick utvisning för ingenting, våra motståndare passade sin medspelare i huvudet så halkade hon och då fivi Ida utvisning för ingenting!!?!!!!?!?? Domaren avt helt störd! han gav oss utvisning och gult kort när vi inte gjorde något så publiken bara en va f** och börja skrika och sånt! Liksom gud vilken press domaren fick! fast det var ju rätt åt han ju eftersom att han var så jäkla dålig!!!!!!!!! :(:(:(:(:(:(:(:(

jaja det var väl det! ses! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0