Lundaspelen! :)

japp igår och förrgår spelade vi Lundaspelen! i torsdags spelade vi först mot Lundagård och förlorade med typ 13-4 eller ja jag kommer inte ihåg vad dom hade men vi hade 4! sen den andra matchen asså vi spelade två matcher på en dag då! Ja då spelade vi mot OV Helsingborg! då vann vi med 8-1 tror jag! haha :) sen igår spelade vi också två matcher först mot Sävehof då förlorade vi med någonting som jag inte kommer ihåg! sen spelade vi mot visse IF Danmark! och förlorade med någonting som jag heller inte kommer ihåg hehe :D

Japp och idag ska jag till Emporia så jag ska skriva om det sen och lägga upp bilder och sånt! :):):):):):) och förresten jag glömde säga att vi gick vidare så vi ska spela idag! då är det liksom vinna eller försvinna!

hejdå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0