Nyåååååååååååååååååååååår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

Idag är det nyår, jippiiiiiii!!!!!!!!! ♥:D Det ska bli jättekul ikväll jo alltså vi ska bort till våra kompisar, den ena dottern heter Thea och hon går i min klass så ja jag känner ju henne. Sen kommer det tre andra familjer (med oss då :D) Men ja det ska i alla fall bli kul! Idag har jag gått runt i nattlinne hela dagen, fråga inte varför hahaha :D:D:D:D:D:D Men ja jag har inte gjort så jättemycket idag, men just nu tittar jag, mamma och pappa på stjärnorna på slottet. Eller ja asså det är egentligen slut men vi spelade om det då, om ni kanske inte fattade det själva hehe :)
 
Har inte mycket mer att säga så HEJDÅ!!!!! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0