OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!

I am so fu****** happpppppy!!!! Min pappa kom till mig och sa idag att vi skulle ändra tiderna hos tandläkaren! Så det kommer antagligen bli efter nyår! Wihooooooooooo! :):):):):):):) jag skulle ju egentligen dit på tisdag och det är söndag idag så att ja det var liksom precis att vi hann för pappa ska boka om idag!!!!! :):):):):):) Ni kanske inte har läst mitt inlägg när jag skrev om detta! För ja det är så att jag skulle dragit ut TRE tänder om jag skulle dit nu på tisdag! Och ja eftersom att det är jultemadag så är jag extra glad att jag inte missar lite av den!!!!!!! :):):):):):):):):):)

Var bara det jag ville säga, puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0