Ska fixa det! ;)

som ni kanske har märkt så har jag inte gjort några inlägg (förutom detta då hehe!) och ja det är för att jag och min kompis Evelina ska fixa en snygg header och design och sånt! Och jag har också en liten överraskning FAST.... den kommer inte idag men typ någon gång denna veckan! Tror jag i alla fall men jag kan inte lova något. Men när ni har sett det vi har gjort så kommer vi/jag såklart göra mer sånt. Men i alla fall så ja nu vet ni varför min blogg är så ful än så länge. Men vi har inte haft något bra tillfälle att göra header och design för när vi försökte det så lagrade datan så den kunde vi inte and ända och ja någon gång skulle vi ha handbollsträning så det gick inte heller men ja vi kommer fixa det jag lovar. PS: Evelinas blogg heter Eveliiinass.blogg.se Så ja den måste ni ta en liten titt på! :D Hejdå så länge då!!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

1: vilken är din favoritfärg?
2: vad gör du? Haha
3: gillar du skolan?
4: vad gör du på fritiden?
5: vilket är ditt favoritprogram på tv?

2012-12-11 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0