VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

Ni kanske inte vet detta eller jo jag skrev nog det i mitt första eller andra inlägg, i alla fall så den 18:e December som är om fyra dagar så ska jag till tandläkaren och dra ut tre tänder. Förhoppningsvis bara en. Ni kanske undrar varför jag ska dra ut tänder. Jo då ska jag förklara det. Mina tre vuxentänder har redan växt ut en liten bit medans mjölktänderna som sitter under inte har ramlat ut än. Och ja man kan inte riktigt borsta tänderna på dom områdena och det gör ont när man äter. Jag har en som är jättelös men jag kan inte typ trycka den åt ena sidan för där sitter en tand och jag kan inte göra så fast på andra sidan för där sitter också en tand. Så ja den får väl tandläkaren dra ut då :'( Sen har jag två andra som sitter som berget dom går verkligen inte att få låss typ. Men hon sa att jag helst skulle ta ut den som var lös själv annars får jag ta ut den. Då tror jag eller ja hoppas jag att hon inte kommer ta dom andra två också. Liksom det värsta jag vet är att gå till tandläkaren och nu är jag ännu mer rädd varje gång dom ropar upp ens namn i hallen och man går in i ett rum så ska dom kolla på ens tänder, för liksom tänk så har man håll eller måste dra ut tänder som jag. Den andra negativa saken är att vi har jultemadag i skolan den dagen, då får man gå runt till olika stationer och baka, pyssla och sånt sen finns det ett rum med film. Och årets film är den gamla Mysteriet på Greveholm. Så ja jag ska till tandläkaren lite av den dagen. Fast om man ska tänka positivt så är jultemadagen hela dagen låååååång. Men ändå man vill ändå inte åka till tandläkaren och dra ut tänder! :'(
 
Har i så fall inte mer att säga så hejdå. Jag lovar att skriva efter jag har varit hos tandläkaren om FYRA DAGAR!!!! OMFG JAG KOMMER DÖ
 
 
SES!!!!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0