Ett måååååååååååål! :D

Japp igår (söndag) spelade jag två matcher en mot pandora (ystad) och en mot malmö. Vi förlorade båda men jag gjorde ett mål mot pandora, jag blev så sjukt glad och typ alla i laget bara wihooooooo för jag brukar inte gå på mål så mycket men då gjorde jag det jättemycket och första gången så blev det mål. Den/som blev gladast var tränarna,beccy och thea för dom bara asså när ska du sjuta någon gång du kommer göra mål liksom. Så ja efter den matchen så bara sprang Beccy fram och kramade mig haha :D Jag blev lite mallig då haha :D:D:D:D:D:D:D:D Men ja sen när vi mötte Malmö typ dog jag för det första var dom 00:or, för det andra var dom sjukt lång och breda, för det trejde så typ vred dom en som en disktrasa. För jag var på linjen så fick jag bollen och då var det en som var dubbelt så lång som mig som typ LYFTE upp mig och vred om mig, andra gången jag fick bollen så pregade hon in sina fingrar i mina revben så jag bara aj liksom nä men hallå whats the prooooblem???????????
 
Har inte mer att säga men jag ska snart lägga ut bilder på vad jag har köpt när jag var i Malmö, jag lovar. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0